Bang Saphan en Chumphon - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Burt & Véronique Wels-Norbart - WaarBenJij.nu Bang Saphan en Chumphon - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Burt & Véronique Wels-Norbart - WaarBenJij.nu

Bang Saphan en Chumphon

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Burt & Véronique

11 Maart 2010 | Thailand, Bangkok

Daar zijn we weer! Afgelopen maandag vanuit Bangkok met de trein naar Bang Saphan vertrokken. De eerste trein ging om 08.00 uur dus wij heel enthousiast om 06.00 uur opgestaan en stonden om 07.30 bij de ticket balie...VOL...eerstvolgende trein vertrekt om 13.00 uur...hahaha nou ja, onze backpack is niet zo zwaar en we houden van eten dus zijn die paar uur wel doorgekomen in een restaurant en even in de MBK shoppingmall (kon ik toch nog even die broek kopen die ik de avond ervoor te duur vond, 2 euro namelijk) Om 20.00 aangekomen in Bang Saphan bij het Sualuang resort, super leuke bungalow's die we deelde met de salamanders. En dan loop je de volgende ochtend naar het strand....en daar doe je het dus allemaal voor! Niet zo toeristisch dus bijna niemand op het strand, 1 restaurant en 1 beach bar, palmbomen, witte stranden en een helder blauwe zee! Toen we erin liepen leek het alsof je in een warm bad stapte...GENIETEN! Die zelfde avond naar huis gegaan toen de bar sloot, erg leuke mensen ontmoet en de wijn smaakte goed. Burt was lekker baldadig maar heb hem wel mee naar huis gekregen hihi. Vanochtend met de bus naar Chumphon vertrokken waar we nu zijn. Morgen vertrekt de boot naar Ko Toa dus jullie horen van ons.
Hoop dat alles goed gaat daar en wel blijven oefenen met MOOSE haha

Dikke kus van ons

• 11 Maart 2010 - 10:09

Cat:

Hey lieverds! Sounds like paradise! Geniet! XX

• 11 Maart 2010 - 10:17

Yvonne:

Jullie genieten wel zeg.
    Dat van die trein zijn we vergeten te vertellen.
    Dag van te voren boeken he? Nu Ko toa en dan duiken leren Veer.
    Geweldig. Dikke zoen
    De hondenoppas en de bedrijfsleider

• 11 Maart 2010 - 16:01

Dennis Desy.nl:

Sawatikaaaa... He schatjes klinkt goed allemaal genieten genieten genieten genieten,,, kaphkoenkrap...XX

• 11 Maart 2010 - 17:10

Manus:

Is ook wel prijzig, 2 euro voor een broek... Maar ach, je hebt die twee lege koffers toch niet voor niks meegenomen??

Waar zijn de foto's??! Niet nu al afzwakken he?
    hihi kus

• 13 Maart 2010 - 09:20

Tony:

Geniet er maar goed van daar? ben zelf het hele weekend op trainingskamp voor de b westrijden as woensdagavond,wel veel last van tongkramp.
    gr Tony