laatste dag Bankok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Burt & Véronique Wels-Norbart - WaarBenJij.nu laatste dag Bankok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Burt & Véronique Wels-Norbart - WaarBenJij.nu

laatste dag Bankok

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Burt & Véronique

07 Maart 2010 | Thailand, Bangkok

Hi allemaal,
Wat een geweldige start BANGKOK! heerlijk over de markten lopen, continu eten want alles ruikt zo lekker, de MBK shopping center, de massages voor 2 euro echt top! Oh en we weten nu ook wat de pussy pingpong show inhoud maar we zullen jullie de details besparen…Donderdag ochtend de ABC cycling tour gedaan, was leuk. We kregen een tip van iemand; Khoa San Road waar we die avond heen zijn gegaan...je weet niet wat je mee maakt; een combinatie tussen Koninginnedag in Amsterdam met overal kraampjes met kleding waar je gewoon kunt kijken zonder dat er iemand naar je toe komt, mensen die op straat drinken en overal muziek...en de relaxte sfeer van een hippie strand. We hebben een liter sex on the beach uit een emmer gedronken in the roof waar hele goeie life muziek was en waar we 2 jongens en Esther (meisje die achter ons stond bij de 1e paspoort controle op Schiphol) hebben ontmoet. Als afsluiter nog een lekker gedroogde kikker en sprinkhaan gegeten en waterpijp gerookt. We hebben vanavond 1 nachtje bijgeboekt op 5 minuten van de Khoa San raod maar dat zal geen verassing zijn haha. Morgen onderweg naar Bang Saphan wat een tropisch eiland is.

Tot snel weer, xxx

• 07 Maart 2010 - 15:31

Sandra:

chickie!! veel plezier daar, ben jaloers op jullie! maar ik mag zelf ook niet klagen na 2 weken wintersport.. ;-)

dikke kus

• 07 Maart 2010 - 16:28

Tal:

Jij dacht natuurlijk: die stuur ik m'n link niet. Ben ik daar ook weer vanaf! Niet dus!
    Opgespoord in Jo's mail...
    Super dat jullie het nu al zo naar jullie zin hebben. Die waterpijp is tot daaraantoe maar om dat nou weer te combineren met gedroogde kikkers...wat een mix!
    Eet ze!
    Kus,
    Tal

• 07 Maart 2010 - 19:16

Chiel En Rebecca:

kolere wat ziet het er top uit!! Geniet er lekker van en burt ga opzoek naar die ananas met rum !!!!!

Dikke kus van ons

• 08 Maart 2010 - 10:18

Cat:

Hey liefi!! Wat ziet het er SUPER uit...1 grote Parrrtyyy, haha..
    Mis je (nu al)!

KUSSSSSSS

• 08 Maart 2010 - 10:42

Big Brother:

heej aso's,

lekker zeg die verhalen....maar veer probeer je ogen een keer open te doen als er een foto word gemaakt joh

xx

• 09 Maart 2010 - 18:23

Carla:

Oeps wat komt dit ongelooflijk bekend voor en tja, dan krijg je toch weer een btje heimwee. Supersite en wachten we al weer op het volgende bericht. Na Bangkok is het toch weer anders. Veel plezier 'liefies'. Kees en Carla

• 10 Maart 2010 - 08:29

Simone:

Hey wij hadden dat vrouwtje rechts op de foto van de ABC fietstoer ook!!! Genieten, genieten!!

• 10 Maart 2010 - 21:15

Romy :

hey luitjes..

Man hey vette shit man.. heel veel plezier fun en jullie zullen je ogen uit kijken.. ik zie die foto,s met die fiets tocht haha gruwlijk hb ik ook gedaan, met vin toen in 2006.. ik bewonder jullie,, heel veel plezier in jullie avondtuur..
    dikke knuffel uit zwanenburg XXX romy