Koh Lanta - Reisverslag uit Koh Lipe, Thailand van Burt & Véronique Wels-Norbart - WaarBenJij.nu Koh Lanta - Reisverslag uit Koh Lipe, Thailand van Burt & Véronique Wels-Norbart - WaarBenJij.nu

Koh Lanta

Door: Burt

Blijf op de hoogte en volg Burt & Véronique

20 Januari 2015 | Thailand, Koh Lipe

We zitten nu op het eiland Kho Lanta en hebben ons gevestigt in de Relax Bay en zo voelt het ook. Na in Bali stuk of 10 x verplaats geweest te zijn is de snelheid eraf en de dagen vliegen hier om. Ontbijt vanochtend ( roti en groene currie ) heerlijk daarna wat zwemmen, damens een tukkie doen en dan is het alweer middag opnieuw tijd om te gaan nadenken over het eten en waar ? Erg zwaar allemaal. Beetje vissen op inktvis en gemasseerd worden met de complete familie waar ik nog een week last van me nek aan overhield omdat hij naar mijn idee  mij probeerde op te vouwen om me in een envelop terug naar huis te sturen. Maar we houden het hier al aardig lang uit hebben gezellige avonden met de buurman (Zwitserse) en zijn scharreltje hier,  maar het is nu echt tijd om te gaan. We vertrekken naar een eiland koh Jum deze tip al van 2 mede reizigers gehad moet prachtig zijn tot vorig jaar was hier nog geen elektriciteit niet toeristisch en onbekend bij de grote massa , we zijn benieuwd !!! Er schijnt heel slecht tot geen internet te zijn dus lekker rustig jongens ;-). Tot over 2 weken.

• 20 Januari 2015 - 10:44

Joel:

wat heerlijk zussie om niks te doen daar en niet te verplaatsen. nu het laatste eilandje bezoeken en dan weer terug want ik mis jullie!!!
    geniet er nog even van en tot snel

kus xx

• 20 Januari 2015 - 11:19

Yvonne:

Heerlijk weer positief geluid van positieve mensen. Volgens mij houden jullie het wel een jaartje uit zo.
    Straks weer helemaal in het gareel hahaha.
    Zal voor papa, mama en de meisjes echt wel wennen worden.
    Voor jullie vliegt nu de tijd, zeker weten. Geniet nog lekker van jullie chillstand
    heeeeel veeeel zoenen en knuffels voor allemaal

• 20 Januari 2015 - 12:28

Helen:

Dit klinkt allemaal VEEL te leuk! Heerlijk, geniet er nog even van! Dikke kus

• 20 Januari 2015 - 18:51

Kees:

Wij zijn helemaal niet jaloers! Wat een ellende daar, de hele dag in zwemkleding moeten lopen en lekker luieren aan het strand. Nee, geef ons maar een verfrissende hoeveelheid regen met veel wind. Ook weinig zicht door de mist en de eerste krappartijen zijn natuurlijk meer dan welkom.
    Lieferds, nog optimaal genieten en weet dat wij apetrots op jullie zijn! Pakkerd, Carla en Kees

• 21 Januari 2015 - 17:01

Simone:

Haaiii!!!! Zo nou die foto's zien er goed uit! Leuke verhalen....wij ( vooral den ;-) )kunnen niet wachten om jullie weer te zien en de rest van verhalen te horen.
    MAAR EERST NOG 2 WEKEN GENIETEN!! VEEL PLEZIER@JULLIEONGELOVELIJKVETTEVAKANTIE! Dikke kus

• 23 Januari 2015 - 23:15

Desiree:

Ze zijn hier aan het strooien, dus je mist niks. Geniet lekker van de
    'alleen [ met z'n vieren ] op de wereld' weken.
    Als je terug bent gaan we met de meiden '-fifty shades...................' kijken. Tada.....................
    Ben benieuwd naar de mooie verhalen. Gr. Dees

• 26 Januari 2015 - 11:07

Lidy:

Jullie zien er goed uit alle 4 en de verhalen zijn enig!! De foto's zijn ook super.
    Stoer en gezellig deze unieke reis met z'n viertjes. Nog even genieten.
    Liefs Lidy.