Zijn we er al?? - Reisverslag uit Aalsmeer, Nederland van Burt & Véronique Wels-Norbart - WaarBenJij.nu Zijn we er al?? - Reisverslag uit Aalsmeer, Nederland van Burt & Véronique Wels-Norbart - WaarBenJij.nu

Zijn we er al??

Door: Veronique

Blijf op de hoogte en volg Burt & Véronique

05 December 2014 | Nederland, Aalsmeer

Daar gaan we weer bijna......4 jaar later en 2 meisjes rijker die hun eigen rug tasje krijgen en mee mogen genieten :-)

Super veel zin in, alles staat zo goed als klaar en we hebben zelfs nog ruimte over voor als iemand nog mee wil :-)

Ik denk dat de mailinglist nog actief is en weet niet precies meer wie erin staat dus blijf als je het leuk vindt maar als de foto's je teveel worden mag je je natuurlijk ook afmelden. Ik vind het zelf leuk om bij te houden en handig om iedereen in 1 keer te bereiken aangezien we toch iets minder tijd hebben met 2 meisjes die ook wel van aandacht houden.

Adios!

XXX van ons

• 05 December 2014 - 15:07

Brigitte :

Oh leuk leuk leuk!!! Ga jullie zeker missen!!! Maar onwijs veel plezier skatties!!!

• 05 December 2014 - 15:32

Rebecca:

Hoi Liefies,

Heeeel veel plezier en doe voorzichtig!!! Geld en paspoorten zijn t belangrijkst. xxxxx

• 05 December 2014 - 15:55

Simone:

Ja haha paspoorten zijn het belangrijkst!! Heel veel plezier Xxxxx

• 05 December 2014 - 20:27

Judith:

Een hele fijne vakantie en een goede reisxxxxliefs Judith en gijs

• 06 December 2014 - 11:38

Cat:

Have fun lieve schatten! Zo gaaf dat jullie dit gewoon doen saampjes. Love U! Kusjes van ons

• 06 December 2014 - 17:54

Lidy:

Te laat gelezen, anders was ik dubbelgevouwen in je koffer mee, haha.
    Heeel veel plezier en genieten maar!!