...SHARK'S BAY - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Burt & Véronique Wels-Norbart - WaarBenJij.nu ...SHARK'S BAY - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Burt & Véronique Wels-Norbart - WaarBenJij.nu

...SHARK'S BAY

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Burt & Véronique

23 Maart 2010 | Thailand, Bangkok

Hi allemaal!
Bedankt voor alle reacties, erg leuk om te lezen elke keer!!

Nou nog even een klein vervolg op Koh Toa....Ik heb mijn Padi gehaald wat we uitgebreid hebben gevierd met ons duikklubje, de foto's volgen (moeten ze eerst even screenen...sorry pap, het is weer feesten en partijen haha). De middag voor het feest gingen Burt en ik, op aanraden van onze gekke Belgische duikinstructeur, naar Shark's Bay waar je dus tussen de haaien kunt zwemmen. Een vet stijl pad naar beneden en een aantal rotsen later, deden we onze snorkels aan en daar gingen we....je bent niet de eerste die het doet dus je weet dat ze je waarschijnlijk niet opeten maar als je daar dan zwemt voel je je toch echt wel vissenvoer en dan vind je het nog grappig om dat liedje van Jaws te mompelen onder water totdat je in de verte iets door het water ziet zweven...het zicht was vrij slecht dus gingen we iets dichterbij zwemmen en dat beest kijkt je dus gewoon aan! Maar wij waren niet de enige die nieuwschierig waren want de inmiddels 4 haaien begonnen om ons heen te zwemmen en je ziet er steeds maar twee want die twee achter je voel je alleen haha. Nou op dat moment gaf ik Burt het teken om rustig terug te gaan want ik scheet 4 kleuren :-). Nou leken die haaien wel 2,5 / 3 meter lang maar ik had net geleerd dat je 33 % gezichtsbedrog hebt onder water dus waren ze ongeveer 2 meter wat bevestigd werd door de die hards die vaker tussen deze vissen gaan zwemmen. Burt is de volgende dag weer gegaan met Thomas en hebben er toen 10 gezien in de verte.

Erg leuk om te zien en ze doen niets maar ze zien er nog steeds erg eng uit!

Dat was het einde van Koh Toa! Ko Pangan en Ko Samui volgen in het volgende verhaal.

Dikke kus voor iedereen!

• 23 Maart 2010 - 07:09

Tal:

Jeetje, wat zijn jullie toch thrill seakers! Dolfijnen zijn ook groot en grijs waarom gaan jullie daar niet lekker mee zwemmen. Iets minder risico?
    Maar wel VET STOER!!

Kus,
    Tal

• 23 Maart 2010 - 10:13

Cat:

Gatver!!! Echt mijn grootste nachtmerrie haha...gelukkig heb ik zo'n stoer nichtje ;-).

XXXXXXXXX

• 24 Maart 2010 - 09:46

Miranda:

Hi Sharkies!
    Doen jullie wel een beetje voorzichtig ....heb het niet zo op die lange beesten met die grote tanden.... schijnt wel lekker vlees te zijn misschien dat jullie ze gewoon kunnen eten ofzo?!?

Veel plezier

• 25 Maart 2010 - 15:43

Desiree:

getver............ geef mij d'r maar soep van

• 25 Maart 2010 - 16:44

Lidy:

Heel leuk haaien... op tv. Wel gaaf (lees eng) om ze in het echt te zien. Groetjes X

• 29 Maart 2010 - 13:11

Bart:

Ouwe gek! Burt belt me op: Ik wil even wat checken! Of je wel aan het werk bent! Veel plezier nog, boer Bart.

• 29 Maart 2010 - 18:32

Pats/Ton:

Wij hebben vissen gevoerd veilig aan wal @ puerto Mogan.
    Veel

• 29 Maart 2010 - 18:33