We zijn er! - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Burt & Véronique Wels-Norbart - WaarBenJij.nu We zijn er! - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Burt & Véronique Wels-Norbart - WaarBenJij.nu

We zijn er!

Blijf op de hoogte en volg Burt & Véronique

07 December 2014 | Maleisië, Kuala Lumpur

Nous sommes arrivé!!

De vlucht ging eigenlijk best goed. Na wat filmpjes kijken, boekjes lezen en avondeten ging rond 23 uur het licht uit. Burt lag 10 minuten later te slapen tot de volgende ochtend en werd alleen af en toe wakker van een voet in zijn buik ofzo.  Ik had het iets zwaarder; na wat ruziemaken en huilen over wie er nou het meest op en over mama heen mocht liggen, was het na een half uurtje wel stil. Ik lag helemaal klem dus viel af en toe wel weg maar heb bijna alle films gezien....ook leuk ;-).

Aangekomen op KL Airport waren we natuurlijk de weg kwijt naar de bagageband maar daarna snel de slippers aan, trein pakken naar het adres waar we werden opgehaald door James van de B&B en toen lekker het zwembad in! Nog even wat eten bij de lokale eettent voor 7 euro en daarna ons bed in.
Rond 01 uur werd eerst Lou jankend wakker en daarna Jackie. Na twee uur kutten en denken dat je ze dan maar knock out moet slaan als ze dan niet zelf willen gaan slapen, alles weer aangetrokken en hup naar de lokale eettent voor 4 verse jus, nasi, bami en een soort pannenkoek ;-).

Vandaag dus even een relax dagje aan het zwembad met een leuk Aussi stel dus ik denk dat het wel goed gaat komen deze reis ;-)

Kus!

• 07 December 2014 - 09:41

Yvonne:

Zo leuk snel wat van jullie te horen.
    En Veer ik zie dat je onder de kinders ligt.En Vic heeft zin in zo ''n bordje mie.
    Nou tijd zat om bij te komen moet je maar denken.
    Ga lekker genieten. We reizen met jullie mee.

Heeeele dikke zoen voor allemaal en een extra knuffel voor de kids

• 07 December 2014 - 10:04

Brigitte :

Hahaha pffff gelukkig hebben ze even de tijd om in t ritme te komen,alleen gaan jullie straks naar plekken maar je geen 24/7 restaurants hebt denk dus hoop dat ze t snel op pikken;-) jullie zijn er iig!! Heel veel plezier liefies!!!!

• 07 December 2014 - 10:34

Dolletje:

Keep up the good work! Heel leuk om jullie belevenissen zo te volgen.
    Dikke smak voor jullie allemaal en ben benieuwd naar jullie volgend avontuur (-;

• 07 December 2014 - 11:18

Lenny & Joe:

Lieve allemaal,

Wat een heerlijk verhaal nu al! En de foto's zien er ook heel fijn uit...weten jullie wel dat het hier heul erg koud is?

Hele dikke kussen voor jullie allemaal en het is erg om te zeggen maar eigenlijk worden jullie nú al gemist...

Xxx ♡

• 07 December 2014 - 16:07

Carla En Kees:

Fijn te horen dat jullie goed zijn aangekomen en heerlijk om te zien dat de meisjes relaxed aan het zwembad zitten. Hoop dat je zelf ook snel 'hersteld' van het bedolven slapen (wel lief gezicht). Heel verschil met hier, koud, donker en regen. Heel veel plezier en tot de volgende xxxx

• 07 December 2014 - 23:57

Burt & Véronique Wels-Norbart:

Wat een leuke reacties ;-) Dikke kus en tot in Bali allemaal ♡X

• 08 December 2014 - 18:05

Simone:

Hey schatjes..
    Zie je wel ..valt best mee zo n reis. Powerrr!! En nu zijn jullie er gewoon!!! Lekkuh!!! Hier kerstboom aan het optuigen met 2 kids... ook leuk ;-)!!! Nou geniet en tot bali.. xxxx

• 08 December 2014 - 21:39

Bruce:

mooi verhaal !! en nu genieten !! wij werken wel hoor met -10 haha

• 10 December 2014 - 18:03

Fred En Petra:

Hi , nou best vermoeiend zo n reis vooral voor Veer!!