Phuket & Chiang Mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Burt & Véronique Wels-Norbart - WaarBenJij.nu Phuket & Chiang Mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Burt & Véronique Wels-Norbart - WaarBenJij.nu

Phuket & Chiang Mai

Door: Burt

Blijf op de hoogte en volg Burt & Véronique

10 April 2010 | Thailand, Chiang Mai

Hi allemaal...
Zijn nu beland in Chiang Mai na 5 heerlijke dagen in Phuket te zijn geweest bij een heel gezellig familie genaamd Wonglee. Alle zussen v/d Wonglees deden weer wat anders, de 1 had een wasserete de ander een supermarkt en weer een ander een klein leuk restaurantje, waar wij de 2e keer eten er achter kwamen dat als wij wat bestelde 5 minuten later scooter en auto werden gestart om alles vers te gaan halen. Daardoor duurde het wat langer maar oooh wat lekker top gekruiden vissie en ja verse ananas voor de shakes en ach dan bestellen we toch gewoon een grote Heineken.Ook een duik trip gemaakt naar de Similan eilanden top 10 duikplekken v/d wereld dit was ook echt gaaf 7 duiken gemaakt waaronder 1 nachtduik en geslapen op de boot en 4 Luipaard haaien gezien die ze al 1 maand niet meer hadden gezien dus dat was een mazzeltje. Helaas geen manta's gezien maar er moet natuurlijk ook nog iets te dromen over blijven. Ook nog turtles en andere mooie gekleurde vissen en planten gezien echt een geweldige onderwaterwereld.
Nu in Chiang mai ook weer leuk om in een grote stad te zijn ,zometeen cursus thai koken dus we verhongeren niet hoor.

Dikke x van ons Veronique & Burt.

• 10 April 2010 - 12:31

Manus:

Ik weet dat ik om meer foto's gevraagd had, maar laat ze toch maar weer weg. Word er superjaloers van. Vergeet niet om af en toe even stil te staan en te genieten!!!
    Dikke kus

• 10 April 2010 - 12:32

Dennis Desy.nl:

Whaaaaaaaa super om te horen dat het goed gaat !
    Wat gaaf man die fotos onderwater...nou alles hier zn gangetje Isa super lief natuurlijk en met de dag weizer...Geniet in Chiang mai daar hebben wij olifantjes gereden en banaantjes gevoerd (tros tegelijk) en de o zo lieve tijgers bezocht !!he tijgers tijgernoot doen!!! XXX van ons

• 10 April 2010 - 12:52

Big Brother:

is er ook nog iets wat je niet heb gedaan Dennis desy.nl?!

Super foto's veer...en dat terwijl je eerst al bang was in het zwembad haha. ik ben nu al benieuwd naar je volgende verslagje.....ik bel je vd week weer ff.

xx

• 10 April 2010 - 21:43

Leonie:

Verooooooooo!

Zaterdagavond 23.36 uur, Amsterdam. In plaats van te genieten van mijn eeuwige jeugd in een van de obscure bars die Amsterdam rijk is, zit ik drie hoog achter in Slotervaart te lezen hoe geweldig jullie het hebben!!! En eerlijk is eerlijk: het plezier straalt er van af!! Geniet er nog maar lekker van en weet dat we je allemaal vreselijk missen!!

Dikke kus,
    Leonie

• 11 April 2010 - 06:55

Catje:

Oooooh, wat hebben jullie het heerlijk!! Inderdaad, je wordt er jaloers van ;-)!! Geniet lekker saampies! Mis je, XXXXX

• 11 April 2010 - 12:25

Sandra:

wat gaaf zeg!! ben jaloers op jullie.. X

• 11 April 2010 - 16:00

Lidy:

Wat heerlijk die verhalen plus foto's. Dat is echt genieten daar. Veel plezier, ga zo door. Groetjes Lidy X

• 11 April 2010 - 19:23

Mamsje:

Wat geweldig die onderwaterfotoos. Chang Mai is ook erg leuk hoor.
    Weer is iets anders dan water. Poot en knuffel van baco

• 12 April 2010 - 07:17

Tal:

Wat een prachtige foto's. Deze hobby gaat jullie vast nog een hoop geld kosten. Zal ik de brochures voor duikvakanties maar alvast aanvragen?
    Nu even niet terug naar Bangkok hoor. Er is een negatief reisadvies afgegeven!
    Duiken jullie gewoon nog maar even lekker onder...

Kus,
    Tal