Ko Pangan/ Ko Samui en Ko Phi Phi - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Burt & Véronique Wels-Norbart - WaarBenJij.nu Ko Pangan/ Ko Samui en Ko Phi Phi - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Burt & Véronique Wels-Norbart - WaarBenJij.nu

Ko Pangan/ Ko Samui en Ko Phi Phi

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Burt & Véronique

30 Maart 2010 | Thailand, Bangkok

Hi allemaal,

Alles goed bij jullie?? We hopen het wel!
Na Koh Toa zijn we vertrokken naar Ko Pangan. Via onze duikmaatjes hoorde we dat Bottle Beach echt het einde was..en dat klopte :-). Super leuk strand met weinig bungalows. Wij sliepen in vrij kleine, basic huisjes op het strand voor maar liefst 6 euro per nacht. Het leek daar net een dorp want iedereen hing in zijn hangmatje en liep langs om een praatje te maken of te vragen of je mee wilde kaarten/ volleyballen etc. De eerste avond gelijk onze buurmannen ontmoet; 2 Ieren en 1 Canadees DJ waarmee we de volgende dag ook Sint Paddy's day moesten vieren. Ze noemde zichzelf "neighbours from hell" maar waren erg aardig.
Na ongeveer 5 dagen vertrokken naar Ko Samui. We sliepen in een hotel in Chaweng Beach aan de hoofdstraat met allemaal cafe's, winkeltjes etc. Er was een hele leuke markt waar je voor weinig kan eten en echt super lekker! Met een scooter cross je het eiland rond en kom je op super leuke plaatsen.
Op de 23e zijn we nog even heen en weer naar Ko Pangan gevaren voor de Half Moon party. We waren er als 1e omdat we natuurlijk niet goed gekeken hadden maar daarmee waren we gratis binnen en dus 22 euro bespaard haha. Heel leuk feest alleen jammer dat we tussen de zwerfhonden moesten gaan liggen slapen omdat de boot terug pas om 07.00 uur kwam en wij om 04.00 uur op de pier stonden. De 7 eleven (een supermarkt die 24 uur open is) is dan je beste vriend (ook al keken ze ons raar aan...)
En nu zijn inmiddels alweer 5 dagen op Ko Phi Phi en hebben we gedoken en o.a. schildpadden en een luipaard haai gezien en verder heel veel aan het snorkelen en genieten! Op 9 april vliegen we naar Chang Mai dus tot die tijd zijn we te vinden op de eilanden.

Dikke kus voor iedereen

• 30 Maart 2010 - 17:23

Dennis Desy.nl:

Jaaaaaa dat is genieten genieten !!!!! ziet er top en herkenbaar uit....Wij gaan alvast maar weer sparen we missen het !!.
    Dikke kus van ons.
    Khap oen Krhap of zo iets....

• 30 Maart 2010 - 19:02

Boukje:

Lieverds!

Wat genieten jullie daar! Heeeeerlijk.... Gezonde jaloezie steekt hier de kop op:-) Volg jullie heel getrouw en nu eindelijk maar eens een berichtje. Je wordt wel gemist hoor Veer, Dees telt de dagen af en ik vind het heerlijk als ik je straks weer kan knuffelen! Hier alles goed, ik heb anderhalve week geleden ook in een basic hutje geslapen in het oergezellige Den Ham:-) Samen met Paul, hebben genoten, even helemaal niks, alleen wij 2! Dikke zoenen en veel plezier, ben benieuwd waar jullie nog meer in terecht gaan komen..

• 30 Maart 2010 - 20:30

Nick:

Jaaaaaaaaa, lekker! Ziet er top uit, ook die huisjes op het strand. Wat een toptijd voor daar. Dat ga je missen als je weer thuis bent!

Dol is trouwens net vader geworden( nu weet meteen iedereen het)

geniet van alles, foto's zien er cool uit. blijven sturen!

• 31 Maart 2010 - 08:22

Becky:

Vette shit!! Ben zo jaloers, zitten we dan in dit shit land!! Coole pics...

xxx Rebecca en Chiel

• 31 Maart 2010 - 15:31

Tijgo:

Het komt nooit meer goed met jullie! Dat wordt straks een partij heimwee en janken dat het hier helemaal niks is. En dat is, vergeleken met Thailand. natuurlijk ook zo. Nog heel veel plezier!

• 06 April 2010 - 07:03

Pieter:

Dank zij paps eindelijk de goede website gevonden. Ik heb alle reisverslagen en foto's meteen met grote interesse gelezen. The "great white" zijn jullie dus nog niet tegen gekomen... Bedenk wel dat er geen reden is waarom die er NIET zou zijn ;). Ik ben benieuwd naar jullie verslag uit Chiang Mai want daar wil ik eigenlijk in Juni naar toe. Er woont nog een neef van me.
    Jullie reisverslagen zijn erg leuk geschreven en wekken gevoelens van jalouzie op ..... maar ik gun het jullie van harte. Veel plezier.

• 09 April 2010 - 11:28

Desiree:

vanuit burgerveen volgen wij jullie, wij missen je veertje!! maar geniet van alle prachtige dingen daar, veel liefs dees