Koh tao , lekker duiken. - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Burt & Véronique Wels-Norbart - WaarBenJij.nu Koh tao , lekker duiken. - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Burt & Véronique Wels-Norbart - WaarBenJij.nu

Koh tao , lekker duiken.

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Burt & Véronique

14 Maart 2010 | Thailand, Bangkok

Gelukkig weg uit Chumpon hier moet je echt alleen zijn om de boot te pakken naar de eilanden, de catamaran gepakt en in 1,5 uur naar Koa tao gevaren hier aangekomen naar wat zweet druppeljes een duikdorp resort gevonden het is een klein fabriekje maar we zitten er top middenin waar het allemaal gebeurt,mocht je niet lui zijn dan ben je dat hier binnen 1 uur overal alleen maar chill plekjes iedereen zit op de grond overal kussens en lage tafeljes en een drankje om het compleet te maken, Veronique doet een cursus open water duiken met Franse vrienden en een Belgische leraar gisteren gezellig met ze alle een happie en borreltje gedaan.
Het was een echt zooitje belooft wat voor de rest van de cursus.Vanmiddag eindelijk duiken,aan het strand stinkt het water naar benzine van alle bootjes beetje jammer maar je duikt ergens anders.
Vandaag 2 duiken en morgen ook. Helemaal top we hebben er zin in.
Nu hardwerkenden vrienden en familie
hopelijk daar ook alles okay?
Ik weet het het is oneerlijk verdeelt
Maar ben te Chill om me daar nu iets van aan te trekken ha ha ha take the moment. have fun Veronique & Burt x.

Wordt vervolgd.

• 14 Maart 2010 - 11:49

Miranda:

Ohh wat een leuke verhalen zal ze aan sinterklaas vertellen denk niet dat ik nog een keer op schoot moet.....

Have fun en niet te relaxed dan val je alleen maar achterover!

• 14 Maart 2010 - 12:11

Fred En Petra:

Hello luitjes t klinkt echt rot allemaal hoor!!! Chill lekker verder en geniet, dikke kus van ons

• 14 Maart 2010 - 18:48

Yvonne:

Als het the place to be is, is het natuurlijk gigantisch druk maar daar kan je duiken leren.
    laat snel weten hoe het is gegaan.
    Waar blijven de fotoos ?????

• 15 Maart 2010 - 15:07

Lidy:

Hey feestvierende vakantiegangers, jullie doen 't helemaal goed. Lekker genieten daar.
    Hier alles ok, maar wel
    miezerig koud(leuk voor jullie om te horen). Stuur 't warme zonnetje even deze kant op. Groetjes Harry en Lidy

• 15 Maart 2010 - 19:27

Ook Relaxt:

Moose!!!

• 15 Maart 2010 - 19:38

Nick:

Wat een Topweekjes hebben jullie daar! genieten genieten genieten....

Als ik dat allemaal hoor krijg ik de kriebels. Tijd dat het hier ook weer lekker weer word. Have fun. lekker lekker.

• 16 Maart 2010 - 18:17

Yvon:

Vandaag een jubileum.
    Nog 75 dagen. Genieten he.....het is zo weer 1 juni.

• 19 Maart 2010 - 08:16

Desiree:

Goed om te horen dat jullie het zo naar het zin hebben. Alleen jammer dat jullie niet van een borreltje houden, ikzelf ben ook geen liefhebber. Pas alleen op als je gaat duiken dat je nog weet wat boven en beneden is.
    Heel, heel veel plezier. Groetjes en een hele dikke kus van mij.